گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

تشکر از یک دوست

سلام. از دوستان دوست ما خبری نیست . ما هم بدتر از ایشان. چندی پیش رفتم سازمان میراث فرهنگی برای پاره ای از هماهنگی ها که البته باید از آقای ایزدی معاونت محترم گردشگری این سازمان کمال تشکر را بکنم. کاش همه سازمانها  پرسنلی مانند ایشان داشته باشند . در کل این دوست گرامی آنادانا کلی فیلم و بروشور و نقشه در اختیار این گروه ورزشی گذاشتند که بسیار خوشحالمان کرد. بعدش هم برنامه نزدیک ما احتمالاً برنامه باشه که تو اسفند ماهه و هنوز محلش معلوم نشده. با آقای سعید سعیدی هم صحبت کردیم که  بسیار انسان حالب و دانشمندی هستند . با امید به دیدار همه این دوستان در همدان و سایر نقاط جهان . موفق باشید.

 

 

پشت دریاها شهریست

سلام. همین چند روز پیش بود که برای بار چندم فیلم پشت دریاها شهریست را می دیدیم . خانم زنده زبان و آقای جعفر زاده. در فیلم مردان بزرگی هستند که هرکدامشان یک کتاب بزرگند. هر کدامشان منبعی از تجربیات . اتفاقاً درفیلم جعفر و نسیم هم هستن و آن قسمتی که این دوستان می خواهند حرف بزنند کفر آدم بالا میاید . ( چون بی‍ژن بیرنگ نمیگذارد این دو دوست عزیزمان درست حرف بزنند ) اما نکته بسیار جالب برنامه قسمتی است که جعفر می گوید : از فروردین ۸۶ تصمیم داریم به دور دنیا برویم و خیلی نگرانیم و سرپناهی نداریم و امروز ۱۰ ماه از سفرشان می گذرد و آنها در نیمه سفرند. باز یاد حرف آن آقایی که ۳ قاره جهان را پیاده رفته می افتیم که می گوید : وقتی خدا با شماست خیالتان راحت است . و برای جعفر و نسیم اتفاق ناخوش آیندی نیافتاده ( تا آنجا که ما می دانیم )

نظر ما این است که خدا همواره با ماست و با هرکسی که به سعادت بشر بیاندیشد. ما دوچرخه سواران یا کوهنوردان و هر ورزشکار یا صلح دوستی که بر روی زمین زندگی میکند همواره خدا را در درون خویش میابد . در غیر اینصورت هیچگاه ورزشکار یا صلح دوست نمی شد.  یکی از افسوس های ما در زندگی این است که هنگام عزیمت این دو دوست دیر رسیدیم و نتوانستیم در مراسم بدرقه حضور داشته باشیم . امیدواریم جعفر و نسیم این عذر ما را بپذیرند . با امید به دیدارشان در ایران.

پشت دریاها شهریست