گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

یاد نوروز

 

یادش بخیر دقیقا سه سال پیش همین موقع کمی دلهره داشتم. دلهره از اینکه میخوام یه سفر خیلی خاص برم. سفر به کویر زرین به همراه محسن سنایی .  

تو طول این مدت خیلی اتفاق ها افتاده. اما من هنوزم به یادشم و همیشه بهش فکر میکنم و همیشه اندازه میگیرم چقدر ازش دور شدم و چقدر بهش نزدیک .  

بازم مینویسم.... منتظر باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد حسینی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:54 http://rekabzan.blogfa.com

کاش منم زودتر باهاتونآشنا شده بودم و محسن هم رو میدیدم
خدا رحمتش کنه
نتیجه میگیریم که باید قدر لحظه لحظه های کنار هم بودن رو بدونیم
شاید فردایی نباشد...

رامین یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 http://www.ctir.blogfa.com

یاد محسن سنایی همیشه سبز.
تن و جان دوست خوبم آرش خزایی همواره سلامت.
نوروز پیشاپیش مبارک

نصر دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:10

شاید اونجوری که باید... قدر تو من ندونستم...

[ بدون نام ] جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:04

بهشت برین جایش باد
لذت بردیم ضمن تبادل لینک امیدوارم بتونیم از تجربیات شما استفاده کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد