گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

برای شروع دوباره

سلام. دارم وسایلمو جمع و جور میکنم. میخواییم به زودی حرکت کنیم. بازم یه سفر با دوچرخه. بازم کلی خاطره شیرین. بازم چیزهایی که تا مدتها در موردشون خواهم نوشت و خواهم گفت. همونجوری که قول داده بودم و از خدا هم خواستم و خدا هم کمکمون کرد سال نود و یک رو داریم با سفر شروع میکنیم. تو این سفر آرش ؛ ندا و فرهاد هستند. یه ذره کم و کسری داریم که اونم داریم جور میکنیم. به امید خدا به زودی عازم خواهیم بود. میخواهیم بریم خلیج پارس.  

دلم لک زده برای دوستانی که انتظار دیدنشون رو تو این سفر دارم. به امید حق...