گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

در آغوش خلیج پارس ( پیش درآمد)

بیست سال بعد، بابت کارهایی که نکرده‌ای بیشتر افسوس می خوری تا بابت کارهایی که کر...ده‌ای. بنابراین روحیه تسلیم‌ پذیری را کنار بگذار. از حاشیه امنیت بیرون بیا. جستجو کن. بگرد. آرزو کن. کشف کن. و سفر کن... مارک تواین
  
خوب الان که این پست رو دارم میگذارم سفر 14 روزه ما به خلیج پارس تموم شده . تو خونه نشستم و یه چای داغ کنارمه. بازم رسیدم به یه زندگی بدون هیجان و کاملا خطی. 
اما یه چیز این وسط بدجور کمه . یه حس عجیبی دارم که نمیذاره درست و حسابی فکر کنم به آینده و به گذشته. من یه چیزی کم آوردم. سفر تموم شده و من دیگه آرش قبلی نیستم . احساس میکنم پوستم تنگ شده و دارم میترکم. من متعلق به سفرم. برای سفرم. مثل موجی که تا بایسته دیگه موج نیست.  
در ابتدا میخوام از حمزه اکبری ( نائین ) احسان و مسعود و پدر بزرگوارشون محمد سنایی ( اردکان ) نصرالله جلیلی فر و پدر بزرگوارشون و مادر مهربون و همسر خوبشون ( یزد ) حامد حسینی و داداش خوبش و خانواده بزرگوارشون و بابک عزیز ( داراب ) تشکر کنم که مارو به منزل پر مهرشون راه دادن. بعد از مهدی و یاسمن مهربون که مسیر پاسارگاد تا شیراز رو با ما رکاب زدند بابت همراهیشون متشکرم. ضمن اینکه از همه مردمی که تو مسیر دیدیم و خیلی جاها دست مارو فشردند و یا دستی برامون تکون دادند ممنونیم.  
همه ایران رو دوست دارم چون همه ایران زیباست و همه ایران شگفتی در شگفتیه.  
سفرنامه رو به زودی مینویسم تا یادم نرفته. عکس هارم میگذارم . زیاد منتظرتون نمیذارم . مخصوصا آقای جلیلی فر.
 
نظرات 3 + ارسال نظر
موذنی از عسلویه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:04

درود بر شما
اره ایران زیباست و شما هم زیبایی چون اندیشه تان را زیبا پرورش داده اید، شاد باشید

ندا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:04

ماروزیاد منتظر نزار. می خوام لذت سفر رو باقلم تو دوباره مزه مزه کنم

حامد حسینی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:05 http://rekabzan.blogfa.com

سلام آرش خان
ما هم بی صبرانه منتظر سفرنامه شما هستیم

در ضمن ما شما رو به خونه مون راه ندادیم بلکه شما این امکان رو به ما دادید تا بتونیم میزبانتون باشم

این سفر شما واسه من یه انقلاب بود چون بالاخره بعد از دو سال تونستم شما رو ملاقات کنم

به امید دیدار مجدد در داراب (شکوه فراموش شده پارس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد