گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

تولد دوباره وبلاگ

چندی پیش به دلایلی نامعلوم میهن بلاگ دچار مشکل شد و طبعاً وبلاگ گروه دوچرخه سواری آنادانا - همدان نیز با مشکل مواجه و خراب شد . بنابراین تصمیم گرفته شد تا وبلاگ این گروه دوچرخه سواری به بلاگ اسکای تغییر یابد . و به این وسیله دوباره وبلاگ ما که تقریباً تنها وسیله ارتباطی ما با دوستان دوچرخه سوارمان و وسیله ای برای اطلاع رسانی از اخبار ما بود متولد شد . آرزو دارم که اینبار بلگ اسکای خدای ناکرده دچار مشکل نشود .الهی آمین .

از همه دوستانمان نیز که ما را پیوند کرده بودند نیز خواهشمندیم آدرس وبلاگ ما را اصلاح کنند

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

Mohammad Alamdari شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:09 http://obekhar.com/

سلام به دوست عزیز و گرامی خسته نباشی واقعا وبلاگ خوبی داری خسته نباشید
اگه مایل بودی یه سری به سایت ما بزن
ضرر نمیکنی
بهترین وسایل و ابزار جدید
حتما دیدن کنید
از قبلیه دوربین خودکاری
و......
راستی اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با عنوان
"اجناس جدید ارزان و شگفت انگیز"
لینک کن و سپس به سایت ما سر بزن
و روی تبادل لینک کلیک کن و اطلاعات خودتو وارد کن تا لینک شما هم توی بزرگترین فروشگاه ایران ثبت بشه با تشکر
در ضمن فروشگاه ما در روز 10 هزار تا بازدید داره پس فکر کنم با تبادل لینک ساده بهترین آمار هم بدست میارید

با تشکر از لطف و عنایت شما دوست عزیز موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد