گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

محمد شاهکرم (۲)

محمد شاهکرم (۲)

امروز صبح محمد شاهکرم دوست خوبمان همدان را به قصد خرم آباد ترک کرد . دوست خوبی که همین دو - سه روزی که دیدمش و باهاش آشنا شدم انگار ده سال بود که میشناختمش . ساعت ۶ صبح با هم راه افتادیم و طبق رسم سایکل توریست ها باید چند کیلومتری بدرقه اش میکردم . گرچه تصمیم داشتم ۲۰ کیلوتر همراهش کنم ولی نگذاشت و ده کیلومتری هم نشد و به اصرار او برگشتم . خداحافظی ساده ای کردیم . اما وقتی رفت تا از نظر دور بشه نگاهش میکردم . تو جاده ابهت خاصی داشت . الان یک ساعت که برگشتم خانه اما انگار مدتهاست ازش دورم . اما امید دارم یک سفر مشترک با هم انجام بدیم . دوست خوبم محمد شاهکرم باید میرفت. فکر کنم تا یک ماه دیگه سفرش تمام بشه . به امید دیدارش در جاده و همراه با هم .

رفتن یک دوست

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر احمدی جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 19:08

با سلام حضور تمام دوستان دوچرخه سوار

امیدوارم که جاده زندگیتان همواره به زیر رکابتان باشد.
با دوست خوبم آقای شاهکرم در نمایندگی مریدا آشنا شدم.
البته قبل از شروع سفری که برخاسته از دلش بود.سلامتی و روزهای خوبی برایش آرزو دارم.
به امید دیدارش در باشگاه تای چی .
منتظر تماسش هستم.

سعیدسعیدی جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:47

سلام دوشتان عزیز در تاریخ ۷آبانماه سفری را به سمت قونیه برای شرکت در فستیوال حضرت مولانا از مشهد آغاز میکنیمو به امید خدا روز۲۴آبانماه به همدان میرسیم خوشحال میشویم شما روببینیم

قدیر اکبری شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:30

این عکس نیییییییییییست:(

قدیر اکبری شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:32

آفرین به محمد شاه کرم. یک ماه!، استقامتش عمری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد