گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

یاد سفرم

بهترین قسمت های زندگی من رو سفرهام تشکیل میدن.  

سفرهام به کوهها ، به جنگل ، به کویر ، و به همه جای ایران پیاده و یا با دوچرخه 

یاد همه سفرهام بخیر 

چه روزهای خوبی بود  

گاهی اوقات شبها یه قسمتهایی از سفرهامو خواب می بینم و تو رویا میبینم که سوار دوچرخه ام دارم دوباره تجربیاتم رو تجربه میکنم. 

تو بیداری که هر وقت یادم میاد از شهر و زندگی ماشینی و پول متنفر میشم 

یادش بخیر 

چه آدمهایی رو دیدم و با چه کسانی آشنا شدم 

سفر رو گاهی مزه مزه میکنم مثل آبی که تو سفر زرین میخوردیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:05


سفر مرا به زمین‌های استوایی برد
و زیر سایه‌ی آن «بانیان»سبز تنومند
چه خوب یادم هست:
عبارتی که به ییلاق ذهن وارد شد
.وسیع باش، وتنها، و سربه‌زیر، وسخت.
سهراب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد